HEMA of hema, wie mag de naam in China gebruiken?
Jingdong (JD) heeft de hond, Tmall (Alibaba) heeft de kat, en hema (Alibaba) heeft het nijlpaard....
Lees verderdoor Reinout van Malenstein | 23 jul, 2018 | Branding, Intellectuele Eigendom
Jingdong (JD) heeft de hond, Tmall (Alibaba) heeft de kat, en hema (Alibaba) heeft het nijlpaard....
Lees verderdoor Marijn de Wolff | 16 jul, 2018 | Branding, Voetbal
Het wereldkampioenschap voetbal in Rusland bereikte gisteren zijn climax. Nu de beker onderweg is...
Lees verderdoor Reinout van Malenstein | 4 jul, 2018 | Branding, Intellectuele Eigendom
Stelt u zich voor: Een Nederlands bierflesje explodeert, en een kind verliest een oog door het...
Lees verderdoor Reinout van Malenstein | 3 mei, 2018 | Branding, Intellectuele Eigendom
De fles parfum J’adore van Christian Dior is sinds vorige week beschermd als 3d merk in China. De...
Lees verderdoor Reinout van Malenstein | 13 aug, 2015 | Branding, Marketing, Seksualiteit, Social Media
Het gaat er de afgelopen maand heet aan toe in China. Chinese sociale media zijn in de ban van een...
Lees verderdoor Reinout van Malenstein | 23 mrt, 2015 | Branding, Intellectuele Eigendom, Ondernemen, Recht
250.000,- Euro. Dat is het bedrag dat onlangs door een Italiaanse tassenproducent werd...
Lees verderdoor Reinout van Malenstein | 23 mrt, 2015 | Branding, Intellectuele Eigendom, Ondernemen, Recht
250.000,- Euro. Dat is het bedrag dat onlangs door een Italiaanse tassenproducent werd...
door Wilbert Kragten | 15 sep, 2014 | Branding, Consumenten, Ondernemen
door Reinout van Malenstein | 23 jul, 2018 | Branding, Intellectuele Eigendom
door Wilbert Kragten | 17 nov, 2014 | Branding, Consumenten, Ondernemen
Geen activiteiten.