Haoyangmao: Een hip fenomeen in Chinese E-commerce
Op 11 november 2020, in China ook gekend als jaarlijks koopjesfestijn Singles Day, bereikte online...
Lees verderdoor Lynsey Oomen | 17 dec, 2020 | E-commerce, Scriptie van de maand
Op 11 november 2020, in China ook gekend als jaarlijks koopjesfestijn Singles Day, bereikte online...
Lees verderdoor Daphne Tuijn | 7 nov, 2019 | Consumenten, E-commerce
In drie jaar tijd de leider in China op gebeid van cosmetica. 1,7 miljoen volgers en 2,2 miljoen...
Lees verderdoor Daphne Tuijn | 17 aug, 2019 | E-commerce, Ethiek
In mijn laatste blogs wierp ik een blik op het leven van twee Chinezen, om te zien wat voor impact...
Lees verderdoor Ed Sander | 17 mei, 2018 | Consumenten, E-commerce
De afgelopen maanden zagen we hoe Chinese e-commercepartijen als Alibaba en JD.com stappen maken...
Lees verderdoor Ed Sander | 2 mei, 2018 | Consumenten, E-commerce
De afgelopen maanden hebben we meerdere malen aandacht besteed aan New Retail in China. Wat...
Lees verderdoor Ed Sander | 12 apr, 2018 | Consumenten, E-commerce
In de vorige aflevering in de reeks over New Retail in China keken we naar verschillende soorten...
Lees verderdoor Duco van Breemen | 19 dec, 2013 | E-commerce, Online
Dat de Chinese online markt groeit weet iedereen. Kijk bijvoorbeeld naar de omzetstijging van...
door Ed Sander | 19 feb, 2015 | Consumenten, E-commerce, Marketing, Ondernemen, Online
door Ed Sander | 27 mrt, 2014 | Consumenten, E-commerce, Ondernemen, Social Media
door Ed Sander | 25 sep, 2014 | Consumenten, E-commerce, Marketing, Ondernemen, Social Media
Geen activiteiten.